Mitt lilla påskägg

Jag bara älskar att sätta hårband på min flicka! Jag tycker hon är sååå söt i det! Hennes morfar säger att hon ser ut som ett påskägg när hon har dom men det bryr vi oss inte om =)
 
Vi har haft några kämpiga dagar här hemma. Minja har varit förkyld och hostat en del på nätterna, hon har mått bra annars men eftersom hon hostat så har jag legar vaken mest helatiden... Vem som hels blir dum i huvudet av att inte sova och Tim har dessutom jobbat flera av dessa dagarna vilket betytt att jag haft Mini ensam en massa. Och då är det fullspeckat schema hela dagarna med lek, underhållning, stimulation, mat, fika, busa, promenera, osv... Så i lördags blev det lite för mycket för min del. Tim och Minja sov hos mina föräldrar och dom tog henne hela natten och jag åkte hem till Elin och pratade en massa och tog nåt glas vin sen gick jag hem och sov helt ensam i lägenheten! Det var faktist skönt att inte behöva ligga och lyssna efter minsta lilla ljud även om jag såklart saknade min lilla familj.
 
I söndags åkte jag ner till Höllviken och tag med mig min farfar. Vi blev alla bjudna på brunch på puben av mamma å pappa, helt underbart gott!! Önskar bara att man kunde äta dubbelt så mycket!
 
 
 
Imorgon ska jag på 10 månaders kontroll med Minja. Det ska bli roligt att se vad hon väger, jag har faktist inte en aning om vad vågen visar nu!?
 
  
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0