Pulkan blev mycket väl godkänd

 
Igår var hon lite ynklig min lilla tjej... Det är så himla sött när man ser det sådär i hennes ögon, såå synd om henne men samtidigt så mysigt med en liten bebis som vill gosa!
 
 
 
Förkylningen och snoret har hållt i sig även idag men hon är fortfarande glad och mår bra så vi har varit ute och testat hennes nya pulka!
Det var en höjdare och Minja skrattade en massa...
 
 
 
Jag älskar när min lilla flicka är så glad, jag hade tagit alla hennes jobbigheter tusen gånger om för att hon skulle få slippa det och alltid få vara glad! <3
 
Hjärtat som Minja fick igår
 
Tim skulle igentligen spelat fotboll ikväll men det blev inställt eftersom det snöat så mycket. Jag tyckte faktist att det var väldigt skönt eftersom jag med börjar känna mig lite förkyld och inte alls har lust att gå ut och gå med Minja ikväll. Och nu när hon r så förkyld så är det ju allra skönast att få somna i vagnen ute i friska luften, så Tim är ute på sovpromenad med min prinsessa nu och jag myser framför tvn!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0