Var är min dångel?

Tyvärr så har vi (läs troligen Minja) råkat bli av med internetdongeln till datan. Därför har jag inte kunnat skriva på flera dagar, jag gillar inte att skriva från mobilen!
Men jag måste ju bara berätta att min plutta ställer sig upp helt själv nu, hon är superduktig och vågae nu ta några steg själv ibland utan att hålla sig i!
 
Idag ska vi hänta upp dom sista två julklapparna på listan sen är vi redo för tomten! Jag har redan packat in alla julklapparna och skrivit rim till varenda en! 
jag berättade för en vän igår att jag skrev rimm och hon bara skrattade och sa att jag var en tant!? Min mamma har alltid tvingat oss att skriva rimm på julklapparna så jag har inte ens reflekrerat över att vi gör det! :) men jag ÄLSKAR det, klapputdelningen blir ju så himla mycket roligare då! Och i år är jag grymm på rimmen!!! 
 
Mini vaknade kl 04.30 imorse men jag tog upp henne till mig och då somnade hon i min famn och jag kunde "sova" till kl 6! Även om man inte får sovit så mycket med henne på magen så är det himls mysigt med en tung varm bebis som snusar gott i ens arm!!!
 
 


Kommentarer
William

Hej mina vänner !
Slog upp "dångel" på tyda , men dom föreslog hångel
Men "dongel" som Du skrev längre fram förklarade allt. Undrar om jag har en sådan ?????

Kära Hälsningar William över gatan !

2012-12-21 @ 08:13:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0