Fotboll eller inte!?

Ikväll ringde min bästa Becca, gud vad jag saknar henne! Hon har stenhårt, i flera månader, gissat på att knytet ska komma på lördag för då fyller hon med år... Och ja, den 4e är ju ett bra datum =)
Tim tycker med att den 4e (EFTER KLOCKAN 15.00) är ett mycket bra datum... Han ska nämligen spela fotboll med killarna på lördag kl 13-15 och om hon kommer innan lördag så har jag sagt att han inte får lämna mig för fotbollen haha så han hade varit mycket nöjd om hon väntade tills dess =)

                

Har inte så mycket annat att dela med mig av idag, känner att jag bara tjatar en massa nu om bebis, men som sagt... Det är ju det eda som tar upp mina tankar nU =)


Kommentarer
michaela

jag ääälskar att höra ditt tjat så fortsätt så ;) jag tror er bebis kommer sent på söndag. ja, för en kvällsbebis kommer det att bli. kanske runt 23.00. åh. längtar så <3

2012-02-02 @ 21:35:20
Josephine med bebis i magen

Haha vad bra att någon tycker det är kul att lyssna på :)

Jo du jag undrar, hur gör man så att man får ett foto som header? Så som du hade å har??? Puss

2012-02-02 @ 23:09:58
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0