Underbara liv

Nu är vi färdiga med pausandet och tillbaka till skrivandet! Har gjort en hel massa saker dom senaste dagarna så jag har helt enkelt inte haft tid till att sätta mig vid datorn, men nu fanns det en liten paus.

Tim har jobbat hela helgen så jag och min loppa har myst lite i Höllviken. Crille och Millan var också hemma i fredags så vi hann med lite mys med dom också. Fick superfina kläder av turturduvorna till min tjej, dom är på tvättning nu men ska visa sen när dom är torra! Sen har ju självklart mormor köpt lite fina kläder till henne fast det berättar vi inte för hennes pappa för då blir han galen =) Han tycker vi har så det räcker, men det har man ju aldrig haha!!!

Annars har vi varit en runda på Mobilia med mormorn och fått lite nytt smink, det är så himla tråkigt att köpa eftersom det är så galet dyrt... Så det uppskattas lite extra att få av sin mamma =)
Tack tack snälla underbaraa mor min! <3

Både igår och idag har jag varit ute och gått med Elin och hennes Millian, eller ja Millian fick följa med sin pappa idag medans Elin gick ner till stan med mig. Jag är ute efter en bra napp till Minja. Hon har lite sned näsa, sen hon låg lite fel i magen, så hon behöver en napp som inte trycker till hennes näsborre, men det har viasat sig vara ett projekt att hitta en sådan. Plus att hon har ganska så hög gom och jag är inte säker på att hon får bra grepp om napparna eftersom hon inte är jätteintresserad av dom, och då har jag ändå provat en massa olika! Så jag har en bild i huvudet av hur jag vill att den ska se ut, frågan är bara om det finns sånna haha!
Så projekt hitta napp fortsätter...

 
Min finaste bebis på promenad i solen!



Som jag längtat efter detta underbara väder!

Min man har varit och spelat fotboll idag och nu lagar han mat till oss, han är bäst min kock! Det är så skönt dom dagar när han är ledig, både jag och min flicka älskar ju att få lite mer tid med honom =) Så sen blir det mys resten av kvällen. Och han informerade dessutom att eftersom vi inte mummsat något speciellt mycket i helgen så får man göra det idag! Toppen! Så det blir nog chipsinhandling sen efter maten!!!


 
Gud vad jag älskar mitt liv och alla fina människor omkring mig!
Jag har världens underbaraste familj, både min lilla familj (Tim och Minja) och min stora familj (mamma, pappa, Crille å Millan)
Jag har underbara vänner och extra roligt är det med dom nya vännerna som kommit in i mitt liv sen jag blev gravid, dom som själva har barn och som jag känner att jag numera har så mycket gemensamt med...
Dom som tycker det är lika kul som jag tycker det är att tjata om bebisar, blöjmärken och bvc-sköterskor haha!
Jag trivs så himla bra i vår lägenhet och känner att vi börjar skapa minnen här så det blir mer som ett hem, istället för bara en lägenhet!
Och sommaren är på väg! Solen tittar fram mer och mer och det börjar bli lite varmare i luften, jag älskar sommaren!
Ja, jag har faktist precis allt man kan önska sig!
Tack för att jag får vara jag!!!



Kommentarer
Sus

Hej underbara Jossan!!

Det är så fantastiskt att läsa din blogg oc se hur bra du mår! Det gör mig ännu lite lyckligare :)

Stor kram!!!

<3

2012-02-27 @ 08:34:50
Mamma

Mitt älskade hjärta! Tack för att du är du och för att du finns i våra liv. Du å fin lilla familj sprider så mycket kärlek å glädje omkring er så jag är lycklig varje dag! Älskar er ! Kram Mormor/ Mamma/ Svärmor

2012-02-27 @ 13:15:19
Josephine

Tack Sus, du är så underbar! Tänker på dig så ofta... Till sommaren när min loppa blivit lite äldre så ska jag göra allt för att försöka ta mig upp till stockholm och hälsa på er! Hoppas du med har det superbra!!



Mamma- älskar dej!

2012-02-27 @ 16:55:51
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0