Bortglömd dejt och kärlekslek

Föreläsningen igår var faktist riktigt bra... Fick lite svar på saker jag funderat över så nu kommer det nog gå galant den dagen hon bestämmer sig för att komma haha!

Dagen idag började med att jag och mitt hjärta åkte till familjerättsbrån för att skriva under för faderskap och ansöka om gemensam vårdnad. På vägen dit ringde min kära vän och frågade om jag började bli färdig... Till vad!?!? Vi hade visst en lunchdejt idag som jag helt suddat ut från mitt minne, men en dejt blev det í alla fall! Hennes lilla flicka är snart ett år och det så så galet som hon växer, ingen liten bebis längre...

Sen hämtade jag mannen för att bege oss med odjuret till trelleborg för att leka lite. Vi har hittat en perfekt familj till Milton, ett par med en amstafflicka på 4 år som milton är störtkär i. Hon och Milton leker så fint tillsammans och det känns så underbart att se dom tillsammans! Han kommer få det så himla bra där!
Jag har varit ledsen nu i 8 månader och haft en massa ont i magen eftersom jag varit så orolig över vart han ska ta vägen eftersom vi inte kan ha honom med en bebis. men nu känns det riktigt bra och jag vet att dom kommer kunna ge honom ett helt fantastiskt liv!!!
Så på lördag ska vi packa hans saker och åka med honom til hans nya familj. Jag vet inte hur jag ska klara av att säga hejdå till honom, men på något konstigt sätt så känner jag mig ändå lugn. Tim har tagit ledigt från jobb så vi kan åka tillsammans och så följer min mamma med också. Så det kommer säkert gå bra!

Nu ska jag dricka mitt underbart goda te och kolla på tv med mina killar!







Min älskade Milton <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0