Dålig start, bättre slut!

Idag har varit en sådääär bra dag... Det började igår för jag kunde inte somna, har börjat få mer å mer foglossning så mina höfter plågar mig, så klockan blev typ 2 innan jag kunde somna inatt. Sen vid 20 över 6 imorse vaknade Mille och skulle ut i hallen och kräkas, hade nog smaskat i sig något mindre lämpligt...
Detta resulterade i ca 1,5 timmes vakenhet till innan jag tillslut somnade om. Nästa gång vi (läs Tim) vaknade var klockan 11 och vi hade en timme på oss innan vi skulle vara hos barnmorskan. Och vi som hade SÅ mycket att göra idag!!!
Det gick bra hos bm iaf, pluttans järta slog finfint och magen hade vuxit som den ska. Toppen!
Vi har bara ett sista besök kvar nu som är boka hos bm, får se om vi hinner med det också eller om vår bebis bestämmer sig för att komma ut till oss innan... ELLER om det blir ännu fler besök än ett till, vilket jag då ju inte hoppas på!!!
Sen blev det lunch med min man och farfar, Vapiano som bara är helt underbart gott! Det va riktigt mysigt, lugnt och skönt och farfar fick berättat lite om Spanien som han varit i under julen. Brun och fin var han vill jag lova! Det är alltid lika roligt att träffa honom, så lätt att ha med och alltid glad, det gör mig lycklig!!!

Ikväll kom Tims vän och hjälpte oss att borra två hål i taket, vi bor i ett hus som är byggt av den hårdaste sten som finns, så det krävs en riktig slagborr för att få upp saker här hemma... Men nu är hålen där så det enda som fattas är två krokar som ska inhandlas till helgen =)


Mitt älskade hjärta lagade korvstroganoff till kvällsmat som nu ligger i våra magar så nu ska resten av kvällen bara njutas av, förresten så städade vi ut julen idag haha liiite se jag vet men nu är det lugn och ro utan en massa tomtar som tittar på en!


Lite kärlek så blir kvällen bättre!






Kommentarer
Michaela

Åååh. Jag ÄLSKAR att ha koll på dig min älskade vän!!

2012-01-12 @ 21:21:34
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0