Grattis Albin!

Hoppas jag inte gjort er nervösa nu eftersom jag inte skrivit... I så fall kan jag meddela att inget nytt hänt, inte vad gäller magen iaf!
Igår var jag och klippte min morbror sen blev det myskväll med Anna och Bella. Hon är så söt lilla Bella, och tänk att snart ska jag ge henne en kompis!!!
Anna drog iväg mig för att köpa hallonbladsté, hon är trött på att ingen bebis kommer nu =) Så det har blivit några koppar sedan igår haha!

                         



Idag fyller mitt fina gudbarn Albin 5 år!!! Grattis hjärtat mitt! Så jag, min man och min mamma har varit på kalas och ätit lite gott. Killarna (Albin och Anton) fick ett Xbox 360 Kinect av sin mamma och då var det ju en himla tur att min Tim va med så att han kunde installera och starta upp det till dom! Efter det var det sisådär med kontakten med barnen haha jag lyckades precis få ett hejdå från dom... Uppslukade i tvspelets värld, precis som alla andra små pojkar!



Åhhh jag undrar så när vår lilla bebis kommer komma...
Tänk att det verkligen kan bli när som!
Ska bli så underbart att äntligen få se henne och få veta vem hon är!
Hon gör sig verkligen påmind heeelatiden nu, sparkar och buffar mest hela dagarna. Det är så underbart att känna en liten fot sticka ut i sidan eller en liten rumpa som buffar mot min mage... Jag undrar om hon kommer vara lika vaken utanför magen, hennes pappa tror det inte men jag undrar jag haha...
Jag längtar efter DIG!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0