Grattis Tommy!

Godmorgon!

Idag ska vi GRATULERA Tims pappa Tommy som fyler år! Grattis grattis på din dag, hoppas den blir underbar!


Annars så verkar inte som det kommer någon bebis idag heller!
Nu har vi ätit frukost och lagt oss till rätta i soffan =) Mitt hjärta plockade undan allt efter frukosten idag så jag behövde inte lyfta ett finger, underbar lyx!!!

Idag finns det inte så mycket inplanerat på schemat, inte förrän i eftermiddag då jag ska fika med min mamma och kusin Caroline...

Jag undrar så när bebisen ska bestämma sig för att komma, var kommer jag vara just då? Vad kommer jag göra precis när hon tycker att det är dax? Lite läskigt när man tänker på det men samtidigt sjukt spännande... För det kan ju verkligen vara när som. Idag är det exakt en vecka tills hon är beräknad, men jag har ju helatiden trott att hon ska komma tidigare så hon får gärna tycka att det är läge att komma ut snart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0