Kärlek i 10 år!

Jag och min lilla kille fick sovmorgon av min man idag, mycket skönt vill jag lova! Så vid halv 11 ringde det på dörren och Milles bästa Sara kom för att gå ut med honom och säga hejdå... Känns så konstigt att hon inte ska komma och gå ut med min lilla plutt mer, och det tror jag han med hade tyckt om han hade vetat för hon är verkligen favoriten. Tim ville att han skulle äta imorse innan han gick ut men nej, han valde sin Sara!!

Nu har vi städat hela lägenheten för ikväll kommer mina favoriter i livet för att äta med mig och min mage <3 Åh som jag har saknat oss 4 tillsammans!!! Det är galet så fort tiden går, kom precis på att till sommaren är det TIO!!!!! år sedan jag träffade mina älskade vänner för första gången. Tio år av kärlek utan gräns, det är så livet ska vara! Får ha lite jubileum i sommar ju =)


Tror detta va 2005 om jag inte räknat fel...



Nä nu bir det till att duscha sen ska jag iväg och träffa en vän med sin lilla son ett tag!
Hörs ikväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0