Män (eller min man iaf) kan OCKSÅ!

Efter frukosten idag blev det ett besök till barnmorskan för kntroll som vanligt. Bebisen hade vuxit som hon ska och hennes hjärta slog finfint! <3
Igentligen ville jag ite gå dit för barnmorskan har varit sså otrevlig, men jag gjorde det ändå... Detta var det sista besöket inbokat innan hon är beräknad att komma, men efersom jag verkar ha en svårflörtad bebis så bokade vi in två besök till de kommande veckorna. Men jag hoppas ju då verkligen att hon bestämmer sig för att komma innan!!!

Fikan igår med mamman min och kusinen var mysig, vi mumsade på lite daimcheesecake och sen fick jag ett nytt nagelack av min mor =) Rosa ska det ju va!!
Så jag målade mina fingernaglar idag men när det kom till tånaglarna så stöte jag på problem, igen!!!
Så min man fick rycka ut och hjälpa till, han var förvånansvärt duktig måste jag säga! Jag är imponerad!

      


Om ungefär en timme ska jag hämta upp min farfar, som praktiskt nog bor rakt över gatan, och köra ner till Höllviken. Vi ska äta där och hämta med oss två filmer hem som dom lånat av oss... Som vi hyrt och måste lämna tillbaka imorgon, ja invecklat och totalt ointressant men nu vet ni iaf =)

Mycket mer än så bjuder inte dagen på, såvisa inte lilla flickan bestämmer sig för att det räcker med mys i magen och vill testa på utemys istället!!!?!?? Man får gärna hålla tummarna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0