När kommer du???

Jag har faktist börjat överväga om det är så att knytet tänker sig att hon ska stanna kvar där inne för alltid!?
Folk frågar "men känner du ingenting" "känns det inte alls som att hon är på väg" NEJ DET GÖR DET INTE!!!!!!
Så, nu har vi rett ut det! Det känns inte alls som att hon har planer på att mysa med oss, inte utanför sitt bo iaf!
Men... plötsligt händer det, eller!?!!!?

Det har varit en galet lång dag idag, och klockan är bara eftermiddag än... Det känns som den eviga väntan nu, hade jag bara vetat att typ på torsdag så kommer hon! Då hade det inte varit jobbigt att vänta dom dagarna men nu vet jag ju inte ens om det är timmar eller veckor jag väntar på!!!!


Detta är det enda jag har att titta på förrutom min mage. Från ultraljudet i vecka 20 ungefär.



Men snart snart ska jag visa upp min lilla flicka för hela världen!!!!





Snart ska jag ställa mig pch rulla köttbullar, Tims pappa fyllde ju år här om dagen så han och Tims bror Robin ska komma och äta lite kvällsmat med oss. Ska bli mysigt, så känns det kanske som att dagen lett till något bra iaf! =)



Kommentarer
Michaela

Tänk att du snart har ett BARN åhhh det är ju helt fantastiskt!!! Trodde allt hon skulle komma innan bf, men det verkar dåligt va? Längtar iaf en massa..glöm inte skicka en bild till mig när hon är levererad! Och RING så fort du känner att du har en stund över. Jag vill höra ALLT om förlossningen!! så nu var det sagt ;)

Och om bloggen. Det är en ny på G som du kan få följa om du är snäll...;)

PUSS!

2012-01-30 @ 16:12:59
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Josephine

Haha ja jag trodde ju med att hon skulle komma för länge sedan!!! Men den som väntar på nåt gott... =)

Jag LOVAR att informera dig så fort hon känner sig redo, och jag lovar att jag ska berätta allt sen!

Åh så skönt att du ska fortsätta med bloggandet, nu kan vi andas ut igen. Jag blev lite orolig och ledsen där ett tag. Men nu känns det bättre igen!Sjukt så mycket jag har lärt mig att uppskatta bloggar, det känns liksom som att jag träffar dig varje dag nu och det är fantastiskt haha! Skulle kännas jättekonstigt om jag innte kunde vara med på era äventyr mer!

Pussar

2012-01-30 @ 18:43:43
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/
Mamma

Hej mitt hjärta! Hon kommer nog snart nu när solen skiner! Der är ju så att det är ju inte bara du som längtar då de så! Puss puss Mammsen

2012-01-31 @ 09:58:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0