Osund utan hund!

Det känns så konstigt och osunt att inte ha Mille här hemma. Tim jobbar kväll idag så vi tog sovmorgon till halv 10, sen dess har vi ätit frukost och kollat på tv. Vi har inte ens varit utanför dörren idag!!! Det är inte nyttigt för själen att inte ha hund!!!!!!!!!
Och vi har inte direkt något att göra heller. Det var samma känsla igår men då tvingade jag med min man på en tur till Rusta iaf =) Fick handlat spik och krokar för att sen kunna spika upp lite tavlor och lampor. Utöver det så finns det inget att göra. Lägenheten är skinande ren, bebisrummet är färdigt, vårt sovrum är ommöblerat och vår princessas säng är på plats där, allt som ska upp på vinden är nu uppe... ja, vi är helt enkelt redo för en liten flicka nu!!

Idag är dagen som jag under flera månader gissat på att hon ska komma. Den 17/1-12. Så skule det se ut! Men jag tror inte att hon behagar komma än på några dagar så det är bara att bita ihopa och fortsätta vänta!
Andra datum som en del gissat på är den 21/1 eller den 27/1... Spännande =)

I eftermiddag när min man åker till jobbet så beger jag mig nog ner till mina föräldrar och lilla Ludde. Tänkte att min kära mamma ska få fixa blixtlåset på min jacka och jag är såå sugen på att baka något gott... Haha det är så kul för jag har inte varit så jättemycket för bakning innan men nu är det helt plötsligt jättekul. Är väl mamma-hormonerna som satt spratt!

              Jag orkar inte fotta bebisrummet just nu men ni får en bild tagen för ett tag sen, uppdaterar sen =)





Släng gärna in en kommentar, hade varit kul att veta vem som är här innen och vad ni tänker!!!



Kommentarer
Mikkis

Jag är inne i tjuvläser lite ;) hihi saknar dig gumman!

2012-01-17 @ 17:53:12
Sus

Söta söta vännen!!

Klart jag läser ;)

Skönt att höra att Milton trivs med sambo livet ;) det kommer bli fantastiskt för honom!!



Nu har den 17:e passerat och jag tror du får hålla dig till tåls till typ.... Hmmmm kanske 25/1

För jag längtar till den 25e ;) då kommer lönen!!!



Nu kommer det vara jobbigt att vänta så försök vila men hitta på lite saker också annars blir du nog knäpp....



Stor kram vännen!! Slå en signal om du har alltför tråkigt :)

Kram

2012-01-18 @ 09:08:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0