Redo!

Åhh seg dag idag! Det enda jag tagit tag i är frukostätning och en dusch... Ska snart göra mig iordning för en snabb runda ner på stan, sen i eftermiddag ska jag med min mor till Lund för att mysa lite med mammas vän Kerstin! Ska bli jättekul. Mannen får en kväll för sig själv, han ska leka med en kompis =) Och gissa vad dom kommer göra, en ledtråd är kontroller och en tv haha!

Vi har fått låna en bilstol till bebisen av min barndomsvän Anna och hennes Jacob. Toppen med tanke på hur mycket andra saker det är som redan kostar... Igår hämtade jag bebisinlägget med så nu kan hon åka säkert i bilen. 

 


Har köpt och fått lite ytterkläder med, tur det iom att kylan nu kommit till oss. Jag som trodde det skulle bli vår nu, men så blev det minusgrader istället!
Den vita åkpåsen till vänster på bilden fick vi av mina föräldrar i julkpapp och den ska hon få åka hem i. Då slipper vi krångla i och ur henne i en overall de första dagarna i hennes liv ute i verkligheten =)

 


Åååhhhh vad jag längar efter vår bebis!!!!!


Kommentarer
michaela

åh. jag fick sånt akut bebissug när jag såg bilderna på overallerna. det är så magiskt att planera inför en ny familjemedlems ankomst, hoppas jag får uppleva det igen <3

2012-01-24 @ 19:39:26
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0