Så äntligen blev det gjort!

Nu har jag gått i över 8 månader och velat över om jag ska ha en blogg eller inte...

Det är ca 3 veckor kvar tills vår lilla flicka är beräknad att komma och tankarna blir allt fler och mer svårsorterade i mitt huvud. Så nu blev det avgjort, det blir en blogg för att åtminstonde kunna se vad det är jag inte reder ut när det bara stannar i mitt huvud =)

Idag har varit en såndär jobbig dag. Jag är så himla dålig på papper (räkningar, saker som ska fyllas i och förstås osv..) och just en hög med sånna papper låg nu på bordet och hatade mig!!
Jag har haft ont i magen över att ta tag i det för att slippa känna hatet så idag fick det vara nog... Jag började försöka förstå men försäkringskassan och CSN finns inte till för att göra ens liv lätt, så min stackars man fick ta allt jobbigt som legat och grott i min mage i flera dagar nu. Stackare, det är ju inte hans fel!
Men efter några samtal och lite grubblande så tror jag att jag fått rätt på det. Så nu ska det bra läggas på lådan och komma iväg, sen kan jag andas ut ett tag... tills nästa hemska kuvert kommer!!!

Men något som är roligare är att jag å mitt hjärta ska på "föräldrarföreläsning" imorgon, det är någon typ av föreläsning på sjukhuset om förlossning och allt som hör det till, och det ska bli kul!
Jag känner mig så oförberedd inför förlossning och bebis så allt som erbjuds att lyssna på och läsa sig till tackar jag glatt ja till nu. Jag har inte varit ett dugg nervös inför förlossningen u


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0