Soffdag men kvällsbesök...

Åh vilken bra dag det vrit idag. Anna kom med sin Bella och vi har bara gjort ingenting. Lagade lite pasta till lunch men utöver det så har vi bara suttti i soffan och pratat en massa om allt och ingenting. Bella är så himla snäll, kräver inte mycket utan är bara så nöjd med tillvaron. En sån har jag med beställt haha!
Sen kom tim hem och vi började laga mat, så vi ringde Annas pojkvän Jacob med så kom han över och åt med oss, mycket gott var det vill jag lova!

Igår var jag hemma hos mamma och pappa på kvällen, är så jobbigt att vara ensam nu när jag inte har min lilla kille att lägga energin på så jag flyr så ofta jag kan... Men det blir bättre för varje dag som går, även om jag inte riktigt fattat att han verkligen har flyttat. Det känns som att han bara är ute med sin Sara (hon som brukar gå ut med honom) eller är hemma hos mina föräldrar. Men jag antar att det kommer sjunka in efterhand som tiden går...

Min älskade mamma fick agera fotograf igår, måste visa hennes oerhörda talang...

                   


Min mage har varit vaken hela dagen idag, bebisen har verkligen inte varit stilla många minuter under dagen. Kan ju hoppas på att hon tycker det känns trångt där inne nu och snart bestämmer sig för att komma ut! Fast gärna inte inatt, för jag är trött och vill sova!
Jag känner så varje dag nu... När jag vakar på morgonen så tänker jag att idag, idag kan hon få komma!!! Men sen fram emot kvällen när hon fortfarande inte kommit så tänker jag bara att snälla, snälla inte inatt bara för jag är trött och längtar efter att få sova! =)
Ska bli kul att se vilken dag som blir den stora dagen (eller natten)!

Nu ska jag mumsa i mig lite glass sen blir det nog sikte mot sängen... ´
Så god natt och hoppas ni sover gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0