Tjockislunch

Och vi väntar fortfarande... =)

Har precis varit och ätit lunch med Anna, Jacob, deras Bella och tre vänner till Anna. En av dom är också gravid och beräknad till samma datum som jag är! Och hon ska också få en liten flicka!! Så kul det är att träffa nån som är i min ålder och som ska få barn ungefär samtidigt... Så vi får hoppas på att vi kan ses snart igen med två små tjejer till =)


En bild från i somras med Anna och Bella, då var hon ju bara en liten bebis!!!


               


Igår när vi var i Höllviken så hjälpte mamma mig att färga håret, men sen jag blev gravid så har jag fått så himla mörkt hår så det blir inte fint när jag färgar det, så vi ska lägga i en omgång till idag, fast i en askblond nyans för att få bort det gula... Måste ju vara fin inför vår prinsessas ankomst!
Ska snart bege mig iväg till Höllviken igen med farfar.

Får nog bli lite glass med kolasås ikväll igen för oj vad knytet ropar efter det!!!!!!!!!!!!! =)



Kommentarer
William

Hej Josse & Tim-o-tej !

Tack för färdtjänt till och från Höllviken där vi

åt mycket god mat.

Flickan med tofsar på öronen vill vara kvar i värmen.

Men en dag (natt) knackar hon på till den nya världen !

Ni får ha det bra allihop och njut av livet !

Kära Hälsnigar från farfar William !

2012-01-29 @ 13:47:22
Josephine

Tack själv farfar, det ar supermysigt!

Ja lilla Lo tycker visst väldigt mycket om in mage, får se när hon tycker att det lockar med livet utanför med =)

Ses snart igen!

Kram

2012-01-29 @ 19:47:43
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0