Tuff bebis!

Jag har sovit godare än på länge inatt! Somnade fort igår och bebisen har varit lugn och snäll hela natten!
Inte ens nu på morgonen har hon störat sig, bara lite sådär lagom buffig.

Fick veta häromdagen att min älsklade Becca kommer hem under sommaren! Hon åkte till San Diego i augusti förra året, då hade min mage bara börja synas lite lite... Och nästa gång jag träffar henne så är vi två istället =)
Ska bli så underbart att ha henne hemma under sommaren, jag tycker ju iof att hon kan stanna sen med men känner jag henne rätt så blir det inte så!
Innan jul så skickade hon ett par rosa Converse skor till min lilla flicka, gissa om jag längtar tills hon kan använda dom... Tuffast i stan!

        


Hörs senare ikväll, nu ska jag prata lite med magen <3


Kommentarer
michaela

jag har börjat inbilla mig saker. UPPDATERA MIG!

2012-01-22 @ 20:24:47
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0