Tack trogna älskade prins!

Inatt har magen varit nästan lika vaken som igår, mitt inatten var knytet tydligen hungrig och bestämmde sig för att äta. Och är man glupsk så får man hicka, så där låg vi och hickade i ett bra tag...
Det har dessutom varit iskallt i vårt sovrum så jag har fått burra ner mig så mycket jag kunnat under täcket.

Nu!? är frukosten i magen och vi har placerat oss i soffan, blir en lugn förmiddag idag. Sen ikväll ska jag gå över till min farfar och äta kvällsmat med honom och min kusin Caroline.
Ett fotto från sist när vi var ute och åt tillsammans. Vi har alltid så himla mysigt!

                                       


Både tjejen och killen som Mille bor hos nu bloggar, det hjäper så himla mycket att kunna läsa och se hur han har det. Känns liksom inte helt som att han är borta då. Och jag är så tacksam för att dom låter mig ta del av det!
Det verkar som att han har det superbra, får sova i sängen under täcket varje natt och har fått se fotton där han ligger med sin nya flickvän i soffan under en filt.. Ser supermysigt ut! Lånade ett av deras foton =)

                             


Hittade en massa bilder på datan nu som jag inte ens visste fanns, många på min lilla älskling såklart!
Här kommer två från när vi bodde i Kristianstad.

             

På dessa bilderna var han inte gammal, runt ett år skulle jag gissa. Vilken himla tur att jag hade honom! Vet inte hur jag skulle klarat mig annars. Alla dagar som jag satt där helt ensam i min lägenhet, då kom han med sin kalla lilla nos och bara strålade av kärlek. Det var ju tack vare honom som jag överhuvud taget gick upp ibland haha!
Och alla promenader som han släpade ut mig på, han lärde mig att orientera mig i Kristianstad =) och höll mig i form!!!
Tänk så mycket han farit runt med mig på! Under åren i Kristianstad följde han med mig hem på tåget nästan varje helg för att hälsa på mamma och pappa. Sen efter att jag tagit min examen bodde vi hemma i Höllviken under sommaren för att sedan ta vårt liv och flytta till Stockholm med Becca. Även då pendlade vi med tåg hem nästan varannan helg för att träffa mina föräldrar och min älskade Tim som jag så passande kärade ner mig i lagom till Stockholmsflytten... Efter ett halvår fick det var nog och vi bosatte oss i Tims 1a på 28 kvadrat i Malmö, och inte ens då klagade han, min fina lilla kille. Sen blev det äntligen dags för ett eget bo och vi köpte tillsammans en lägenhet. En 3a i Malmö. Men  här tog det faktist ett tag innan han helt trivdes..
Vi (jag och Tim) bestämde oss för att Mille inte skulle vara i vår nyinköpta soffa och nya säng, utan kunde nöja sig med sin egen bädd. Men det tyckte minsann inte lilla prinsen. Och jag förstår honom, för han och jag har alltid legat och myst tillsammans i soffa och säng under alla år, och nu skulle han helt plötsligt förvisas till golvet haha stackars hund!!!
Så efter några veckors hundtårar och sömnlösa nätter för oss alla tre så hittade han sin plats...
I SOFFAN OCH SÄNGEN!!!!!
Och det är precis så han ska ha det, tillgång till all den kärlek och närhet som han behöver och vill ha! Och det känner jag mig ganska så säker på att han får även nu, men sin nya tjej å allt!



Hörs kanske senare idag, nu ska jag göra bara ingenting!!!



Kommentarer
William

Hej Josse ! Tack för igår !

Nu har jag läst min första blogg och inte nog med det, jag (farfar) fanns på bild med Josses kusin Caroline. Vi alla fyra åt middag tillsammans igår

och hade trevligt.Den minsta i magen kommer snart att visa sig med mörkt hår 10 fingrar och lika många små figrar. Välkommen ! En stolt farfar !!!William !

2012-01-20 @ 13:58:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0