Filmfredag

Det blev inga äventyr idag, istället städade jag hela lägenheten i hopp om att vår flicka skulle tycka det va drygt och istället vilja komma ut... Men inte! Så då bestämde jag mig för att ta en promenad, i hopp om att det skulle få henne att ändra sig.
Så jag mötte upp Tim på hemmakväll där jag fick äran att välja två filmer och han en. Det är aldrig för sent Larry Crowne som jag valde kan jag varmt rekomendera, både jag och Tim skrattade en masa genom hela filmen!!
Han valde The green lantern!!!!! Kan det bli värre än så!? Jag sträckte mig så långt för ett tag sen att jag till och med gick med honom på bio och såg Transformers, MEN The green Lantern... Där får det ändå vara nog!
Tyvärr började vi vår mykväll tidigt och vi har nu sett båda mina filmer och hans tötiga film är nu i Xboxen!!! Jag kan inte ens se den för att vara snäll... Den är ju halvanimerad med självlysande utomjordingar!!!!!!!!!!!

Så nu har jag valet att lida mig igenom filmen eller underhålla mig själv. Säkert är iaf att jag inte är trött så därför inte kan gå och lägga mig, så datan blev min tillflykt.

Imorgon ska vi ner till mamma och pappa för att äta kvällsmat, Tims pappa kommer också och äter med oss =)
Det ska bli jättekul!
(UPPDAERING! DEN ROSA KILLEN I FILMEN DÖR NU!!!)
Jag har tagit på mig att göra förrätt till imorgon. Kollade på Jamie Oliver innan idag och han gjorde en soppa som såg supergod ut, uppdaterar imorgon om resultatet!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0