<3

Godmiddag! =)
Vaknade visst av att min man skrev ett meddelande kl 11 idag!!! Har sovit så dåligt inatt så det kanske behövdes. Vi gick och la oss efter att Tim kommit hem igår, typ vid 12-tiden men ändå tog det nästan två timmar innan jag kunde somna. Och det är samma sak varje natt... Sen vaknar jag typ 15 gånger per natt för att vända mig eller springa upp på toa. Sen tar det ibland 30 min innan jag somnar igen, så det blir bara en massa små snuttar av sömn. Antar att det bara är att acceptera eftersom det säkert är såhär det kommer se ut sen haha!

Det var supermysing hos farfar igår, han hade lagat lax med dillstuvad potatis, sparris och morrötter! Sen råkade jag äta lite chips och choklad med =) men jag är ju redan en tjockis så det kan ju inte vara så farligt!!!?

Idag har vi inga som helst planer än, det känns liksom aldrig riktigt som helg för mig eftersom jag är hemma varje dag nu och mitt hjärta jobbar ju så olika tider och dagar så ibland har vi lediga dagar tilsammans i veckorna istället för på helgerna. Men denna helgen är han ledig så det hade varit så kul att göra något!! Får komma på något bra tills han kommer hem idag...


                            

                                          Bjuder på en bild från när vi va i Damark ifjol...

                         Älskar dig mest på jorden min älskade fina Tim! Du betyder allt för mig! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0