Väska packad!

Nu har jag varit mycket effektiv och duktig!
Börjar få panik över att alla frågar mig om jag packat väskan inför BB... Jag har ju packat bebisens väska tillsammans med Tim men inte en enda sak hade lagts ner i min egen väska. Så nu fick jag tummen ur och packade min väska med. Jag har fått många tips om att ta med så sköna och praktiska kläder som möjligt.
Så det blev en hel "pyamasdress" som går att öppna med knappar ner till midjan, perfekt om man ska amma! Sen ett par pyamasbyxor och ett nattlinne, ett vanligt linne och en tjockare tröja, ett gäng strumpor och trosor, inneskor och såklart hygienarticklar. Det var nog allt, missat något?
Funderar starkt på att asa med en skön kudde med, jag älskar ju mina kuddar nåt så galet mycket =)

Jag försökte mig även på konsten ikväll att raka benen haha det är inte så lätt som man kan tro! Men len och fin blev jag! Och igår hjälpte min bästa mamma mig att måla tånaglarna så nu är jag färdig för avfärd mot BB!!!

Nu kommer snart mannen min hem, även han ska få packa sin del av väskan imorgon så att mitt mammahjärta kan stressa ner och få lite lugn och ro =)


Kommentarer
michaela

chocklad jossan! eller något annat smaskigt. jag hann ju inte med att äta mitt under förlossningen men efteråt när jag kom upp till bb på kvällen så kunde jag ju omöjligt sova. låg och studerade mitt underverk och åt chocklad. tips!

2012-01-24 @ 12:17:09
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Josephine

Åh tack hjärtat! Det ska jag komma ihåg. Jag har redan planera att jag ska skicka mannen till affären innan det blir dags att åka, på listan finns nu mangoproviva, digistivekex och choklad =)

2012-01-24 @ 13:10:04
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0