Vi har mumsat!

Nu har jag kommit hem från Lund, har haft en supermysig kväll med god mat. Och EFTERRÄTT! Blev glass med kolasås, fy vad det är underskattat med kolasås haha!!
Jag har aldrig varit så värst glad för glass, bara isglass i så fall. Men så för ungefär två veckor sedan var vi på IKEA och där får alla barn en vaniljglasspinne efter maten, och DEN blev jag sugen på. Så sen dess har jag tyckt om glass!!!

            Ni anar inte hur gott det var!


           Mycket bekvämt med avlastningsplats nära munnen!



Nu ska jag och min man, som precis kommit hem från en hel kväll med Fifa, kolla lite på tv...



Kommentarer
millan

tack för en mysig helg <3 ses snart igen!

2012-01-25 @ 08:58:50
Josephine

Tack själv Millan! Det har varit så mysigt att träffa er en massa! <3

2012-01-25 @ 11:14:54
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0