Det blir ibland inte som man tänkt sig

Tanken var ju att den där uppdateringen skull komma idag, men så åkte jag med min lilla familj till nova lund för att kolla på kostym till Tim, vi ska på bröllop i sommar så vi måste hitta en nu! Jag har fått en superfin korallrosa långklänning av mamma som jag ska ha!
Iaf så nör vi kom hem så skulle Minnis äta sen åkte Tim och jobbade och jag hade så dundertråkigt, hela dagen har bara varit så tråkig och tung. Men så kom jag på att jag startat mitt nya liv och gav mig ut på en powerwalk följt av lite rockande... Sen åkte jag och min sovandes prinsessa till maxi och handlade lite. 
Ikväll gick vi hem till Elin och bara mös, sån underbar tur jag har som har henne! Där kan jag verkligen bara slappna av och vara mej själv!
Snabbgenomgången av våra veckor ska jag försöka klämma in imorgon, speciellt för min farfars skull, han har tålmodigt väntat på mitt skrivande så ja jag ska ta mig i kragen :) Vi åker till Höllviken imorgon och passar Ludde eftersom mamma å pappa ska till Danmark, så det blir att ta med datan dit!
 
Älskar dig min fina underbara Minja <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0