Min lilla blir stor!

I onsdags åkte jag, mamma och Minja till Danmark och mös lite. Det var Minjas första gång i ett annat land! Hon var superduktig och glad hela dagen. Först var vi en runda på netto sen åkte vi till Fields och shoppasde loss lite =) Jag älskar att göra saker med mamma, vi har alltid så himla mysigt tillsammans! Det blir aldrig tråkigt eller jobbigt, vi liksom förstår varandra =)
 
I torsdags hade jag och Tim bokat med farfar och min kusin Daniel att vi skulle gå och bowla. Men när vi kom dit kl 12 så blev vi snopna eftersom dom öppnade först kl 14!!! Så det blev lunch på Cefé Ceder och sen körde vi hem Tim som skulle jobba, sen hade klockan lite lägligt blivit 14 och vi andra gick och bowlade. Det var superkul, jag har inte gjort det på flera år! Minnisen var hemma med sin mormor och morfar och busade!
 
Hon är fortfarande lite snorig min lilla plutt, vi har köpt näsdroppar nu så får vi ser om det blir bättre. Annars är hon på lika bra humör som vanligt så hon mår inte dåligt utöver snorigheten, så det är ju bra!
Hon äter en massa mat nu också, idag åt hon en hel burk med majspuré, en liten skål gröt och en halv burk katrinplommonpuré på en gång!! Bvc-sköterskan sa att när hon äter en hel burk med grönsakspuréerna så kan man börja ge henne med kött med. Så det är nog dags snart =) Jag älskar att ge henne ny mat, det är så kul att se vad hon tycker om eller inte tycker om. Än så länge verkar det som att päronmos är nummer ett!
 
Min glada lilla skitunge <3
 
Det är underbart att se vår prinsessas personlighet växa fram, hon skrattar som bara den när man leker med henne och hon kan bli lite sur om hon inte får som hon vill. Hon är så nyfiken på allt som händer runt omkring. Hon vill känna och smaka på allt och se vad det är som låter och händer.
Det gör mig varm i hjärtat att se henne lära sig mer och mer för varje dag!
Min älskade lilla loppa, du är det finaste, vackraste på jorden!!!
 


Kommentarer
William

Hej Minja med familj !

Ser ut som ni turar till Köpenhamn ???

Mff-flagan gav ingen tur, men kommer nog !

Ni får ha det så bra och njut av livet.

Kära hälsningar från gammelfarfar mm. William

2012-08-14 @ 15:42:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0