Min knasunge



Det här är min bebis i ett nötskal!

Hon har så mycket skit för sig nu, hon kommer på nya ljud och miner varje dag och älskar uppmärksamheten. Hon har hittat sina fötter nu och dom är riktigt roliga!!!
Idag fick hon smaka på mat för första gången. Hon blir 4 månader imorgon så vi tjuvstartade med en dag =)
Det blev palsternacka. Tim filmade det eftersom jag väntade på en rolig min... Men hon verkade gilla det så det blev inga miner utöver att hon var glad!

Jag och Minja har varit nere hos mamma i höllviken och sytt idag. Förra veckan sydde jag en suflett till vagnen med hjälp av Rebecca. Idag blev det en sittdyna. Så nu är min vagn riktigt pimpan och jag är helnöjd!

 

 
Bilder på sittdynan kommer en annan dag!

Min lilla älskling somnade vid kl 18.20 idag och vaknade glatt igen kl 19.10... JÄTTEBRA! Hon var så trött idag efter allt syande och matprovning, uppe på det så har hon badat med mig. Jag älskar att bada med henne och hon tycker vattnent är toppen! Men nu är hon alltså vaken igen så snart blir det nattning rond två!



<3

En bit mörk choklad nu så är kvällen räddad!



Kommentarer
William

Hej Minja !

Gammelfarfar William tycker också att palsternacka

är mycket gott och användbart. Lycka till med nya

smakupplevelser !



Hälsa Mamma och Pappa så gott !!!!



Gammelfarfar William !

2012-06-07 @ 08:25:22
Emilia

Jag antar att ni kommer vara hemma i Höllviken något i veckan? Så jag äntligen får se min MINJUS <3 Saknar henne och er!!!

2012-06-09 @ 19:25:45
URL: http://emiliagabriella.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0