Mitt glada barn!

Denna underbara sommaren som hälsat på idag gör oss så glada!
Jag och Minja har träffat Madde och Olivia idag, fikat i parken, gått en runda på stan och lekt hemma hos oss, en toppendag helt enkelt!

I torsdags var jag på Nicoles brors student. Jag trodde inte att vi skulle ha så himla roligt som vi faktist hade, min älskade vän Stiffe kom med så vi tre fick en helkväll. Minja sov hemma hos sin mormor å morfar och hade med det jättemysigt! Jag kom ju iof hem senare på kvällen till min lilla loppa sen mös vi heeela fredagen!

Förra lördagen var jag och min älskade man på dejt =)
Vi gick till Bastard och åt jättegott och sen drack vi lite vin innan mamma hämtade oss. Det var en supermysig kväll och deras mat är bara helt oslagbar!



Hittade ett lite äldre foto på oss, här är hon nog ca 2 månader... Ja man ser ju var hon fått sin sovstil ifrån haha!

Nä nu är klockan snart 20.40 och min lilla ficka är fortfarande vaken och glad som vanligt... Får prata lite allvar med henne och sen natta henne =)
<3



<3



Kommentarer
William

Hej Minja !

Nu är det Din första midsommar !

Mamma och Pappa hade väl kunnat ordna lite bättre väder. Men det är kanske inte dom som fixar vädret.



Kära Hälsningar till Er alla och Glad Midsommar !!

2012-06-22 @ 12:12:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0