Min flicka är en morgonmyra (hoppas bara idag)

Idag har det varit en sån underbar dag i solen igen! Minja startade dagen kl kvart över 5 imorse med att äta lite frukost =) Sen när klockan blivit kvart i 6 och hon var färdig så tänkte jag att nu kan vi ju sova sisådär 3 timmar till... Men där tänkte vi olika, min lilla loppa tänkte nämligen att eftersom det blivit ljust ute så kan vi ju starta dagen ordentligt med skratt och prat! Jag låg vaken med henne i sängen till kl 7 sen väckte jag Tim som fick gå upp med henne så jag kunde sova (läs vila) i typ en timme...

Sen mötte vi upp Crille å Millan i stan för lite lunch i solen, undrbart!

 

Efter luchen mötte jag upp Elin, Millian, Madde och Olivia för en runda på stan. Hittade en stickad dräkt till Minja. Det har ju varit så varmt på dagarna nu så hennes overaler blir för varma, så nu har hon varit utan dom i två dagar men jag vill ändå ha något på henne som är varmare än en tröja...
Denna dressen har jag gått och tittat på redan innan jag blev gravid, älskar den och har sååå gärna velat ha den på min bebis. Så idag slog jag till, känner mig mycket nöjd och glad!


Älskade underbara bästa unge <3

Imorgon blir det mammaträff hos sjukgymnasten på morgonen, jippi! Nä jag känner inte alls för det men hon ska prata om träning, lyft och sånt som är bra att veta så jag ska ändå asa mej dit, klockan TIO!
Får hoppas att min dotter sover gott inatt så jag är utvilad imorgon.



Kommentarer
Robin strömnes

Låter som en grymt bra dag! Kul att höra att allt är bra. Jag tittar in snart igen, är så mycket med jobbet förtillfället.. Men håller mig uppdaterad här! Keep it up jossan:)

2012-03-23 @ 09:25:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0