Myssöndag

Så himla roligt vi hade det i fredags! Det var jättejobbigt under dagen för jag ångrade mig flera gånger och kände att jag inte alls ville lämna min lilla tjej hemma. Jag vill ju vara med henne helatiden!
Men jag tog mig samman och gjorde som planerat, mamma och pappa kom och mös med min loppa och mannen min åkte till sina vänner.
Jag, Anna och Elin åkte till möllan och startade med lite mat. Sen kom Madde med och vinet beställdes in, eller ut... Vi satt nämligen ute hela kvällen med värmelampor.
Det var en underbar kväll, vi hann prata igenom de flesta ämnena haha! De första en, två timarna blev det bara en massa bebis/barn-prat självklart!? men efter ett tag kom vi in på annat och lyckades släppa tankar på blöjor, ammning och kräk för ett litet tag =)
Men oj så underbart det var att komma hem sen! Minja hade tagit flaskan jättebra och hade haft det hur bra som helst! Jag gav henne flaskan även under natten och hon var helnöjd! Tur att jag hade sparat mjölk i frysen som hon kunde få nu!
Lätt en kväll som vi måste göra om!

Igår åkte vi till Höllviken för att äta kvällsmat med mamma, pappa, Tims mamma å Micke. Det var jättetrevligt och vi fick en massa god mat!!! Men vi var ganska så trötta både jag och Tim, så när vi kom hem slocknade vi snabbt!

Idag har vi bara en lugn mysdag. Har vilat på soffan och gått en lång runda i slottsparken... Har hyrt en film till kväll och sen ska vi hämta lite mat! Man får lov att ha sånna dagar när man är småbarnsföräldrar!!! =)




Älskar älskar älskar dej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0