Pigg och vaken...bebis!

Hej vakenhet!!!
Min bebis har kommit på att hon kan göra ljud ifrån sig! På varje utanding kan man liksom pipa lite och dessutom är hon proffs på gruffande! Så efter varje matstund inatt så ligger hon och testar sin nya talang inne i sängen. Jag vill inte att hon ska hålla Tim vaken och jag orkar inte heller vara vaken hela natten så jag gör ju vad jag kan för att söva henne, lite gnuggande i pannan brukar göra susen. Men inatt har det tagit en himlans tid för henne att somna vilket har resulterat i en vaken mamma. Sen efter sista matningen kl halv 5 imorse så var loppan inte trött mer. Så hon fick ligga på min mage och snuffa i två timmar för att jag skulle kunna vila lite. Kl 7 när mannen gick upp så fick vi ge oss. Frukost på det!!!
Jag hoppas verkligen på att hon ska tycka det är toppen med en liten nap snart, har dock inte bestämt mig för om jag med ska vila då eller om det blir en dusch haha!


Vaken nöjd liten fågelunge

Återkommer senare med resultatet av dagen =)



Kommentarer
michaela

lilla gospluttan..jag vill pussa!!

är imponerad av dig som redan ska bege dig ut på äventyr själv. BRA där!! jag tror inte jag lämnade T för vindrickning förrän på sommaren men det var nog mest för att det inte blev tillfälle liksom. hoppas du får en mysig dag med din hönaböna och sen en toppenkväll med vännerna! önskar att jag också fick vara med att sörpla haha!



kram och trevlig helg!

2012-03-02 @ 10:16:14
William

Hej Minja !

2012-03-03 @ 08:01:42
William

Hej Minja !

Visst klarade vi det bra när vi åkte barnvagn till Kronprinsen och mamma var inne på Lindex och vi var

utanför och väntade.Väl hemmkommen fick jag vara med om blöjbyte (det var ett tag sedan)lite nya finesser,till det bättre.

Så fick vi gulla lite och nu är vi värlens bästa vänner !

Tack för igår och hälsa Mamma !

Du är mitt barnbarns barn men vad är jag till Dig ??

Mamma kan nog ge mig rätt tittel. William !

2012-03-03 @ 08:13:11
Mamma

Små barn är vakna ibland! En del på dagen å en del. Lite på natten. Det känns som om vissa beteende är ärftliga!!!! Så nu får lilla. Mamma vara vaken lite! Men ni kan bara ringa så rycker Nanny akuten ur å vandrar en timme i parken! Puss puss Nonna

2012-03-04 @ 15:00:28
morfar

Kära Josse ! Tack för igår. Tänk att ett barnbarn kan förändra allt så radikalt i sinnet ! Jag ( vi ) tänker konstant på Minja . Att inte ha henne här är en plåga !! Är dock så tacksamm för att vi får träffa henne så ofta !! Hon är bara så söt ! Snart är det vår och allt blir så mycket lättare. Först måste det inhandlas en gunga !!!! En fotboll får dröja Tim !? Älskar Er alla så mycket . Kramar Clyde

2012-03-04 @ 15:15:52
Josephine

Jag är så glad för era kommentarer!



Farfar- du är ju gammelfarfar till Minja! Och visst karade du det galant med vagnen och vid blöjbytet!



Michaela ja det va inte utan övertalning som jag bestämde mig för att lämna min lilla loppa men oj så kul vi hade det. Och mitt hjärta hade det underbart hemma med sin mormor och morfar!



Mamma och pappa- <3

2012-03-04 @ 16:15:09
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0