Sammanfattning av våra underbara dagar

Sammanfattning av de senaste dagarna:

 
Har premiärgrillat med Madde, Mikkel och Olivia.
(ja pappa har ju grilat till oss i Höllviken men detta var vår egen första grillning!!)

 
Fick lite tid över att känna mig lite fin i mitt mya linne =)


Tim har spelat fotboll, jag och Minja tittade på i solen och jag tog lite fotton på laget och när dom spelade.
Pappa var jätteduktig tyckte Minja <3


Vi har promenerat en massa, både med Madde & Olivia och sen med Elin & Millian!

 
Vi har myst en massa med pappan <3


Och såklart har vi skrattat en massa!!!




Kommentarer
michaela

guuuud har jag sagt att du är den snyggaste jag känner? annars gör jag det NU: du är den snyggaste jag känner! WOW..och linnet är så fint!



så stor minja har blivit! har ni varit på bvc på senaste tiden? vad väger hon? hur går det med maten? kör ni både amning och ersättning? UPPDATERA MIG!!!



saknar er så himla mycket! PUSSPUSSPUSS.

2012-03-30 @ 22:01:34
Josephine

Du är så söt min vän, tack så mycket =)Jo vi kör på både ammning och ersättning och hon mår super, ska till bvc och väga imorgon!!

<3

2012-04-03 @ 20:40:50
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0