Underbara vårdag

Idag är det en sådan aldeles underbar dag som gör en sådär lycklig enda in i själen! Solen strålar och det är varm i luften, våren är här!

Min älskade unge var vaken nästan precis hela dagen igår med undantag för några små små nappar... Tillslu somnade hon vid 23-tiden och har ätit två gånger inatt. Sen vaknade hon kl 6 imorse och var jätepigg, men det var inte hennes mamma, så hon fick ligga hos mig i sängen och då funkade det utmärkt med sovmorgon till kl 9.15! =) Underbara barn! <3

När vi ätit blev det en promenad ner till stan med Elin och Millian för en kopp cappuchino.



 
Min lilla Lo <3 (leopard jag vet!)

Igår fick lilla fröken en rosett i håret, tyvärr så sitter den inte så läne bara eftersom hennes hår är så glatt! Men det växer bra, snart kanske jag kan sätta upp det i en liten toft istället =)


Älskar dig mer än alla stjärnor i rymden!

Åh just det, igårkväll var min farfar och usin Caroline här och åt med mig. Farfar kom med mat och kusinen kom med efterrätt, lyx! Vi hade en jättemysig kväll, som alltid. Minja var också vaken hela kvällen så det var till att underhålla haha men det gick jättebra ändå! Jag har hedre en vaken bebis på dagen än på natten!!!

Nu ska vi umgås, min dotter och jag! <3



Kommentarer
Mamma

Hon är såååå söt att jag ätet upp henne! En riktig liten flicka!

2012-03-16 @ 19:31:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0