Hönsmamma här

Igår var ju mormor Anita här en runda och åt med oss och sen hade jag och Minja myskväll med ludde. Det gick bra och min loppa sov hela kvällen. Sen blev det en liten piggare natt, vi var uppe för att äta tre gånger... Det har aldrig hänt innan!!! Men hon är ju ändå lugn när vi väl är uppe och äter så det är verkligen ingen fara!

     
Mystid med mormorn <3

Idag kom mina mammor och kafferepade med oss, sjukt mysigt är det och vi hann avverka dom flesta samtalsämnena innan eftermiddagen kom!
Vi bestämde oss även för att vi ska gå ut en kväll tillsammans för att dricka lite vin. Den kvällen föll på imorgon!!
Jag är redan nervös för att lämna min lilla älskling hemma, det pirrar i min mage och jag har redan börjat ångra mig lite =) Haha jag är en jättemes! Anna, Madde och Elin är hellugna och ser inte allt problemet i det hela men jag är redan lite nojjig =)
Men jag har sagt till mamma nu att om jag försöker backa ur imorgon så måste hon säga till mig på skarpen!
Minja är faktist snart en månad gammal och hon kommer klara sig galant utan sin mamma i några timmar!!!
Dessutom så blev det nyss bestämt att mannen min ska en runda till sina vänner imorgon så mina föräldrar kommer hit för att gosa lite med loppan medans vi är borta. Och mjölk till henne har jag redan frusit in så det ska inte gå nån nöd på henne!!! Tror vi alla kommer få en jättebra kväll!

   
Elin och Minja                                      Anna med Olivia och Minja

Anna, Millian, Madde och Olivia

Imorgon ska jag äta lite lunch och gå en runda med min farfar. Det ska bli supermysigt och så får jag något annat att tänka på än att bara bli nervös inför kvällen! Gud vad jag känner mig mesig!!!!

Nä nu blir det familjetajm <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0