Farfarn på besök

Igår åkte jag och min dotter med mamma till Lund och shoppade loss! Kom hem med två tröjor, en kavaj, en klänning till Minja, en leksakasback och en massa blöjor =)
Vi har alltid så himla mysigt med mamma, hon är bäst min mamma!



Sen på kvällen åkte vi till höllviken och åt thaimat sen blev det en runda till Elin för ett glas vin och lite mys. Minja är så himla snäll och lätt att ha med sig, hon säger till om hon har tråkigt eller är hungrig. Annars så är hon bara så nöjd med livet!


Nästan alltid iallafall haha!

Idag har vi varit och matat ankorna i parken sen kom Minjas farfar och fikade med oss. Hon slocknade så skönt i hans famn, han är bra den där farfarn =)
Snart ska jag sätta på mig ansiktet för ikväll har vi bjudit in oss på kvällsmat till Anna, Jacob å Bella... Hade tänkt att jag skulle hinna göra någon efterrätt med men det ser värre ut med det, har en daimtårta i frysen så det känns som att en ligger risigt till nu!

Fick lite bilder skickat till mig av mammas vän Kerstin som vi besökte här om dagen.

   
Pluttungen min



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0