Shoppingdag med familjen

Min man föll för min charm och bjöd med mig på en runda på Entré! =) Vi har haft en underbar dag i solen! Promenerade dit med vår lilla tös och sen blev det lite shopping till både mig och mannen. Han köppte tre skjortor och jag fick en tröja och ett linne. Superglad mamma här nu!!!



Min fina flicka sov nästan hela tiden, vaknade för lite mat bara sen låg hon vaken och filosoferade ett tag. Resten sov hon så gott i sin vagn.


<3

Glömde berätta att jag fick en jättefin blomma av Tim när han kom hem igår. Jag älskar blommor, det känns så mket mer levande här inne då! Det enda problemet är att jag inte är världsmästare på att komma ihåg att vattna dom, men jag gör mitt bästa haha!


Tack älskling!

Nu har jag lagat kvällsmat till oss, blir kycklingfilé fylld med mozarella och chilli till det blommkål i ugnen och stekta sugarsnaps. Hoppas bara att det faller mannen i smaken!

Måste bra visa min söta grodunge från igår. Hon har börjat le så himla mycket, så fort man pratar med henne så ger hon oss ett jätteleende. Det känns så underbart i hela kroppen att få den responsen!!
Det är lite synd om henne bara för hon är lite förkyld. Hon mår bra verkar det som men det bor lite snor i hennes näsa och så hostar hon en del. Vi får hoppas att det försvinner snart!!!





Kommentarer
William

Tänk så underbart livet kan vara !



Lycka till och var rädda om varandra.



Minjas gammelfarfar !

2012-03-22 @ 07:19:48
Josephine

Ja visst är det farfar! Är du hemma imorgon så ska du få tilbaka dina skålar och så kan vi gå bort och pumpa cykeln till dig så du kan låna den!!!



Kramar från mej å Minja!

2012-03-22 @ 22:13:34
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0