Grilldag i dimman

Dom är underbara dessa dagarna när min dotter bestämmer sig för att hennes mamma förtjänar en sovmorgon! Klockan kvart i 10 fick jag väcka henne!!!

Vi var i Höllviken hos mormorn och morfarn igår och det var så mysigt som vanligt! Crille och Millan var också hemma så det var lite extra mysigt! Fick god mat och choklad efter maten =) Men det var 70% choklad så det får man!!!

Snart ska jag göra mig klar och röra mig ner mot stan en snabbis, ska kolla om det finns en dräkt som jag köppt till Minja fast i en mindre storlek... Sen ska vi ta oss ut till Limhamn för att grilla med Nicole, Mikkan å Stiffe! Ska bli så himla mysigt! Varken Mikkan eller Stiffe har träffat min prinsessa så nu ska det bli uppvisning haha! Synd bara att det inte är lika fins väder idag som det varit dom senaste dagarna, men sällskapet väger upp för det!

Min loppa har somnat igen så nu ska jag snabba mig med smiknket och kläderna... Hon ligger i en vibrerande babysitter som vi fått låna av Elin å Millian, den är toppen! Hon älskar att ligga i den, oslagbar avlastning vill jag lova!!! =)


Tidigare vaket tillstånd, numera sövd =)



Kommentarer
Mamma

Ser ut som rena cirkustältet! Den är nog jätteroligt !

2012-03-27 @ 10:03:19
William

Hej Minja med fam !



Allting verkar bra med Er ! Skönt.



Jag njuter av den lättrampade cykeln och sadeln

gör det inte sämre. Tack !



Kära Hälsningar till Er alla ! Gammelfarfar !

2012-03-27 @ 13:54:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0