3 månader och helt fantastisk <3

Idag blir min älskade fina dotter 3 månader gammal!
Tänk att det är tre månader sedan jag låg där på sjukhuset med henne på bröstet och bara undrade vem hon var. Funderade på vem hon skulle bli och hur hon kommer att se ut...
Och nu vet jag, hon är den mest underbara, fantastiska flickan på jorden. Hon är min vackra, snälla lilla dotter och jag älskar henne så mycket att jag själv ibland har svårt att förstå.
Jag kan knappt minnas hur mitt liv var innan hon kom, vad var viktigt och vad var kärlek?
Den kärleken som fyller ens kropp den dagen ett barn kommer till en är otrolig, helt obeskrivlig och ibland ofattbar.
Hon är den finaste gåvan jag någonsin fått och jag är så otroligt tacksam för att hon kom till just mig.
Jag älskar dig min fina Minja!



Du är mitt allt, min dotter, allt jag någonsin önskat <3



Kommentarer
michaela

sitter ju här och blir helt tårögd. så fint. visst är dom fantastiska, dom där ungarna. bästa i världen <3 GRATTIS minja till dina tre månader!

2012-05-08 @ 15:34:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0