Hos läkaren med en snäll unge

Idag har jag och min älskling varit med Minja båda på BVC och på sjukhuset. Nu väger hon 5920 g och är 61,5 lång! Min stora flicka!!! Det är galet så fort tiden går.
När minja föddes så trodde läkarna att hennes höft klickade så va var och gjorde ultraljud på henne när hon var 6 dagar gammal. Allt såg bra ut men dom gör ändå uppföljning på henne och där var vi idag. Hon blev röntgad och klämmd på och allt såg bra ut! Väldigt skönt!
Vi tog en lunch i stan och sen fick jag välja ut nya saker till badrummet! Ett duschdraperi, en matta och två korgar till tvål å sånt :) tack älskling! Så nu är fått badrum finfint!
Ikväll ska jag å Minnis åka och kolla på ett soffbord som jag är sugen på... Hittade det på blocket så vi får se om det är nåt fint!? I så fall säljer jag det jag har!
Nu har jag placerat mitt barn i sängen och mig själv på en stol på balkongen i denna underbara sol! Det är sommar i luften och jag bara älskar det!


Kommentarer
Mamma

Men, får msn vara så söt? Jag ska pussa massor på henne när ni kommer! Pusss Mormor

2012-05-02 @ 20:19:36
William

GRATTIS MINJA !!!!



Tänk så fort tiden går !



En stor kram från gammelfarfar !!!

2012-05-08 @ 08:41:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0