Vaccination och MFFvinst

Igår vaccinerades min lilla älskling. Jag har haft en massa ångest inför det, dels för att jag inte kännt att jag vill ge henne vaccinet men ochså för att jag inte vill att hon ska få ont..
Så Tim fick hålla henne och jag gick ut från rummet. När jag kom in igen så grät hon en liten liten skvätt sen var det bra igen. Dagen igår var okej men idag har min plutta varit lite ynklig, vill mest bäras runt på och det får hon! Hon får precis vad hon vill, min prinsessa!



Idag spelade MFF mot hif och självklart vann pappans MFF!
Minnis hejjade på pappans lag eftersom han tyvärr va tvungen att jobba idag...


Det började toppenbra...


Senh ade jag en slagen häjlte här hemma...


Och mer mys blev det <3

Hon är så underbar min lilla bebis. Det går inte en sekund utan att jag saknar henne när jag är ifrån henne. Åhh som jag älskar henne!

Imorgon hoppas vi på bättre väder, det har ju varit varmt idag men regnet kan vi vara utan!
Så vi ska kalla på solen inatt och hoppas att han tittar på oss imorgon.

Annars så fortsätter jag med mitt LCHF och mår superbra, jag har så mycket energi och känner mig stark och glad. Det enda som är skitjobbigt är att jag inte ser så mycket resultat... Det känns inte som att jag går ner nåt och det gör mig jätteledsen! Jag vill ju bli fin nu och slippa denna dumma kroppen!
Jag vet att det kan ta ett tag för vissa innan det händer något men det är så drygt att vänta. När man anstränger sig så mycket men inte ser resultat så känns det tufft... Men jag ska kämpa på och hoppas på att det snart ger med sig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0