Biokväll för mamman å pappan

Igår kom Crille å Millan och åt kvällsmat med oss, lite vin och en hel massa skratt gjorde vår kväll mycket trevlig! Det blev fläskytterfilé med klyftpotatis, grönsaker i ugnen och sås. När vi sen skulle bestämma efterrätt så kunde inte jag och Tim enas. Så han gjorde chokladfondant, som Millan älskar, och jag gjorde lchf-pannacotta med hallon. Så det blev dubbel efterrätt men det var ingen som klagade på det haha!

 

Idag har mitt hjärta varit lite gnällig, lite taskigt i magen så vi får hoppas att hon är gladare tills ikväll. För ikväll ska jag och min man på bio!!! Vi ska se "Dark shadows" med Johnny Depp. Och då åker lillpluttan hem till sin mormor och morfar för att mysa och busa lite. Efter bion åker även vi till höllviken och sover där.
Jag har ju startat ett projekt =) Har köpt ett soffbord som jag slipat ner och målat vitt, och oj så fint det blev! Sen gav jag mig på gungstolen med. Den är nedslipad och pappa har hjälpt mig att måla den en gång så jag tänkte måla färdigt den imorgon.
Vi har även fått ett superfint badrum nu! Tims vän hjälpte oss att lägga trätrall på golvet och så köpte vi nytt duschdraperi och badrumsmatta. Nu är det bara spegeln kvar som ska upp sen är där som nytt!

Mitt lilla hjärta är så himla söt nu, hon har hittat sin tunga, så nu viftar den utanför munnen HELATIDEN! Hon skrattar nästan hela dagarna igenom och värmer mitt hjärta som inget annat!
Hon väger 6120g och är 61,5 lång. Hennes nacke har blivit mycket stabilare så nu behöver man inte hålla hennes huvud mer! Hon är så duktig, min lilla prinsessa <3

Avslutar med lite morfar-Minja-mys!


<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0