Nu ska vi hejja på MFF!

Mitt hjärta är fortfarande lite gnällig och magen är dumm, så nu har vi köpt ny ersättning för att se om det blir bättre. Jag slutade ju amma henne för lite mer än två veckor sedan så nu får hon bara erättning. Jag hade ingen mjölk och hon blev bara ledsen så jag ville inte bråka med henne, och detta funkar super för oss alla! Nu ska vi bara hoppas på att den nya ersättningen funkar!

Idag var Maria här och hälsade på och Minja fick två jättefina klänningar. Hon kommer bli superfin till sommaren!

Filmen vi såg i lördags var superra! Så det blev en mysig kväll och sen åkte vi ner till Höllviken och sov där. Igår målade jag färdigt min gungstol och Minjas hyllor, så nu börjar det bli riktigt fint på hennes rum!

Nu ska vi gå och byta om till vinnarkläderna och hejja på MFF!!!!!

                              

                                         

                                                 Älskar dig min prinsessa!



Kommentarer
William

Hej Minja !

Så stark Du är i nacken som orkar hålla upp

huvudet så fint !!



Hälsa Mamma & Pappa så gott från gammelfarfar William !

2012-05-15 @ 08:12:13
William

Minja är inte alls gnällig !

Josse Du får gå ut med en demeti så alla vet Minja

mår bra igen !



Tack för god mat och en trevlig stund !

Kära hälsningar från gammelfarfar William !

2012-05-25 @ 07:06:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0