Kärlekens barn <3

Dom flesta människorna kan ju förstå och tänka sig att när man får barn så väcks en kärlek innom en som inte liknar något annat... Men exakt hur starka dessa känslor är kan nog ingen förstå som inte själv fått barn. Det går inte att föreställa sig hur det känns i en mammas hjärta eller hur mycket livet förändras efter att man fått ett litet barn.
 Innan jag fick Minja så levde jag för att jag ville leva, för att jag älskade mitt liv. Men nu när hon finns här så är det annorlunda. Nu lever jag för henne, för att vara hennes mamma och finnas där för henne när helst hon behöver mig. Det är ett helt nytt sätt att leva och jag älskar det något så fruktansvärt mycket. Mitt, eller vårt liv är fantastiskt och att vakna på morgonen med min lilla flicka känns som den finaste gåvan man kan få.
Det finns ingenting jag inte skulle göra för min dotter, hon är det finate i mitt liv och min kärlek till henne är oändlig!





Tack mamma och pappa för att ni älskar mig så mycket som jag älskar min dotter, nu förstår jag varför ni är rädda om mig och jag vet vad det innebär att ha någon som är ens ALLT <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0