Min lilla flicka blir stor

Veckorna går fort nu... I lördags hade vi lite ölprovning här hemma. Det var jag, Tim, Minja, Mamma, Pappa, Crille, Millan, Tims pappa Tommy, Ingela, farfar och min kusin Caroline. Alla hade med sig två olika sorters öl vars och en maträtt som skulle räcka till alla. Det blev en hellyckad kväll med massor av god mat och många olika roliga sorters öl att prova. Jag tror iaf att alla hade kul och njöt av kvällen.





Tidigare på dagen var vi hemma hos Tims mamma och åt lunch. Där var en massa folk på besök, Mickes brödrar med familjer så det var fullt hus!
Det blev storlunch och Minnis fick en massa komplimanger som hennes mamma blev glad för =)

Det blev även lite firande av morsdag i lördags, Anki fick en sjal av Tim å Robbe.
Min mamma fick ett linne och ett armband av mej och Crille. Hon är världens bästa min mamma!
Det finns ingen som henne. Att det kan rymmas så mycket kärlek och omtanke i en kropp är nästan helt oförståligt. Och hon kan allt!!! Vad man än ber henne om eller frågar henne så kan hon det och gör det.
Jag älskar och älskar henne sååå mycket!

Och så blev jag firad, för första gången i mitt iv så fick jag vara med på morsdag och vara en del av den!
Jag fick ett par träningsbyxor som jag velat ha länge och två jättefina träningstoppar. Jag blev jätteglad och det kändes verkligen speciellt att detta året är jag mamma, precis som min mamma!!



Hon har blivit så stor min älskade prinsessa! Vi var på bvc idag och nu väger hon 6460g och är 62 cm lång!
Hon skrattar alltid och är så otroligt nöjd med livet. Hon somnar ungefär vid 19-20 tiden på kvällen och sover till ungefär kl 8 på morgonen. Där emellan äter hon två gånger. Ibland kan jag lägga henne i min säng och lura henne att sova ett tag till =) Fast först ligger hon och pratar och skrattar som hon alltid gör när hon vakat. Igår fick jag sovmorgon till kl 10.30! Det är underbart att lägga över henne i min säng brevid mig och se henne så lycklig. Det värmer så djupt i hjärtat och starten på dagen blir alltid underbar!
Hon är superduktig på att ligga på magen och kan hålla huvudet högt upp! Och givetvis är tvn en favorit =)
Hon har även börjat leka med saker nu, hon greppar tag om saker och leker med dom och skrattar. Det har gått fort!

Avslutar med en puss till min underbara pappa!!!!



Kommentarer
William

Hej mina vänner !!

Tack för god mat och många öl !!

2012-06-01 @ 07:34:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0