Britax Multi tech till min flicka

Det är så himla mysigt att sätta sig i soffan på kvällen med ett täcke och kanske något litet gott att mumsa på, speciellt nu när vi fått upp all mysig julbelysning! Jag tror att vi tjuvstartade lite men det betyder ju bara mer tid att njuta av det mysiga!!!
 
Det tog 30 min att natta mitt hjärta ikväll med men nästan inget gråt alls så det känns super!
 
Vi var iväg och köpte en ny bilbarnstol till Minja idag. Jag har kollat runt en massa och Minja har provsuttit en massa men så bestämde jag mig tillslut!  Det blev en Britax - Multi tech, ROSA (såklart haha)!
Den kan användas både fram och bakåtvänd och hon kan sitta säkert i den tills hon är ca 7-8 år gammal!!!!!
Det går att ta bor fempunktsselen när hon blivit en stor flicka och använda den med det vanliga bilbältet som i en vanlig sätesbilstol, toppen!
Det ska tydligen vara den bästa tvåvända bilstolen på marknaden, bilstolarnas Rolls royce sägs det! =)
 
Tack snälla pappan som sa att Minja fick välja viiilken färg hon ville!
 


Kommentarer
Malin S

Den har vi med, och är jättenöjda med den :)

2012-11-26 @ 20:22:03
URL: http://www.malinstolt.com/
Magdalena

Nu har jag äntligen hittat hit:) hunnit kika igenom alla bilder på din lilla sessa som är lika fin som Du.Ha det bäst vännen min. Kramar till er/ Magdalena

Svar: Tack du är så söt min vän! Kramar!
Josephine Engström

2012-11-27 @ 20:59:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0