Brunch med vänner

Dagen startade vi med brunch på ett café med vänner. Det är kul att kunna gå iväg och mumsa i sig lite gott ibland, tyvärr så är där ju inte så mycket som jag igentligen får äta eftersom jag äter LCHF men man får skippa det värsta och unna sig lite!
 
 
Minja trivdes hos Jenny och Mattias
 
 
Snart ska vi upp på vinden och hämta ner julsakerna och sen bjuder dagen på lite jobb för min del, ska faktist bli roligt att komma iväg ett litet tag!
 
Vår nya rutiner börjar kännas bra, Minja sov till kl 6 imorse vilket inte hänt på länge. Visst är det tidigt att gå upp och starta dagen kl 6 men det är bättre än fyra och om jag bara går och lägger mig i tid så är det inga problem att gå upp vid 6-tiden... Och vem vet, plötsligt kanske hon ändrar det till kl 7!??!
 
 


Kommentarer
Hanna Karlsson

Vad mysigt. Skönt att rutinerna börjar kännas bra.

2012-11-25 @ 08:28:07
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
michaela

lilla losan..så gosig hon är! kom hit så jag få pussa på dom där kinderna! ♥

2012-11-25 @ 12:12:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0