Dagarna rusar iväg

Igår var Tim äntligen ledig så vi åkte till Nova Lund och kollade på lite julklappar. Nu har vi börjat komma igång och har flera idéer så det känns skönt!
Vi körde även innom oxie och köpte två lådor som jag hittat på blocket :) Jag hade tänkt måla dom vita och skriva något fint på dom, får se sen hur resultatet blir!
 
Annars har vi bara tagit det lungt och lekt en massa med vår lilla tjej. Hon säger en massa nu men jag vet inte hur mycket av det som hon faktist förstår och menar!? Hon säger: edet = vad är det. dat = tack. usch = ojoj titta där haha!
Jag längtar tills man kan börja prata med henne och hon kan berätta vad som finns där inne i hennes lilla hjärta! Tänk vad kul att höra henne säga att hon älskar oss en dag!!! Galet när man tänker på hur fort tiden går.
 
Idag har jag och Minja fikat med min mamma och kusin Caroline, det va supermysigt som vanligt och Mini va jätteduktig även om hon va lite trött och rastlös.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0