En mysig fredagkväll

Vi hade inga planer för kvällen igår men så skulle mamma och pappa ut och äta innan dom skulle iväg och se Kal p dal på slagthuset. Vi ringde och bokadeom borddet så att vi kunde följa med. Det                              dx   blev tapas på La Roshe, supergot och jättemysigt och Minja var så himla duktig! Hon blev ju självklart lite trött på slutet men hon var ändå så himla snäll och glad!
 
 
Minjas första gång på restaurang (på kvällen iaf)
 
Igår var jag och Minja också med min Kusin Nina och hennes två pojkar på min mormors gravplats. Vi, tillsammans med mamma, hade köpt en krans till min mormor och min morbror som inte heller finns mer...
 
 
Idag jobbar Tim så jag och min tjej har varit i stan och fikat med min mamma! Minja fick en ny leksak, en spann med klossar i olika former, toppen tyckte Mini! =)
Nu ska vi leka lite!


Kommentarer
Mamma -Mormor

Det blev jättefint!

2012-11-06 @ 11:05:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0