En perfekt söndag

Igår hade vi en superbra dag... Jag och Minja åkte till min farmors grav tilllsammans med min farfar och la en höst"blomma", två små pumpor och ett litet hjärta! Min farfar håller det så himla fint där och det va roligt att Minja också följde med.
Sen åkte vi hem så lagade jag mat till oss, det blev stekt torskfilé med blomkålsmos och stekta sugarsnaps med salladslökar, underbart gott!
 
Min farmor har ingen egen sten eftersom gravplatsen är så liten, men detta är hennes pappas...
Minjas gammelfarfar William
 
 
 
Tyvärr så hjälpte det inte att vi hejjade allt vad vi kunde på Tims MFF, men vi försökte iaf!
På eftermiddagen gick vi och gungade lite med fina Millian och Elin sen ringde jag min mamma och frågade om hon ville komma och äta med oss och sån tur var så ville hon det!
Det blev lite allt möjligt gott, korvar, ostar, kyckling oliver och en massa annat!
Det är så himla mysigt att spontanses så, bara synd att stackars pappa var i Sthlm men han hade tydligen det ganska så bra han med. Jag fick ett sms där han berättade att han hade gått runt på Ringen där jag bodde innan och jag kan ju bara tänka hur mycket minnen som kommer fram när man bor där!? Jag har inte varit i Sthlm sen jag flyttade hem men jag hade gärna velat åka dit...
 
 
Liten busunge, trogen sitt MFF =)


Kommentarer
William

Hej mina närmaste grannar !
En mycket fin dag som förgyllde min tillvaro med Er medverkan .
Lilla Minja och jag hade det mysigt på golvet och i soffan. Med huvudet på sned och ett litet leende av henne, så känns det lyxigt mysigt. Tack !!!

Ha det nu riktigt bra och njut av hösten även om det regnar !

Kära Hälsnigar från farfar och gammelfarfar med en stor kram !!!!
William

2012-11-05 @ 07:02:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0