En såndär jättebra fredag

Idag är en underbar dag och jag har ingnting alls att klaga på! Min fina flicka vaknade kl 06.20 så jag fick "sova ut" och är mycket nöjd! Att hon vaknar runt kl 6 är okej, hon somar ju kl 19 på kvällen så då har hon sovit i 11 timmar... Att däremot vakna kl 4 som hon gör en del dagar, tex igår, känns inte alls okej!
 
Idag ska vår Tim jobba igen, han har hoppat in och tagit ett extrapss, så jag och Mini ska åka ner till mamma i Höllviken och mysa! Vi sover nog över där också så slipper jag släpa in och ut min prinsessa inatt. Min pappa är i Stockholm på mässa så det blir tjejkväll med Ludde! Fast vi ska sakna honom en massa!
 
Minja med min kusin Caroline från igår, sötaste tjejjerna <3
 
Min dam är väldigt sur nu eftersom hon inte får vara med och skriva å datan, det är på topp mest spännande just nu! Men hon är ändå så himla duktig på att underhålla sig själv nu, plötsligt så vandrar hon iväg och upptäcker lite. För ett tag sedan hittade hon en liten prick på golvet...
 
Det är inget fel på hennes syn iallafall!
 
Nu ska vi fortsätta ha en helt underbar fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0