Ett mirakel har skett <3

Något helt fantastiskt har hänt ikväll... Minja har somnat själv i sin egen säng!!!
Jag tänkte att jag skulle prova lägga henne i sägen för att se vad hon gör. Hon började med att ställa och sätta sig upp några gånger, sen blev hon lite leden... Jag absolut hatar tanken på att mitt barn ska gråta sig till söms. Jag vet ju att det kommer komma lite tårar när man börjar lägga henne själv men att behöva gråta och skrika sig till söms är för mig helt uteslutet. Så jag satte mig på min säng och killade henne i ansiktet och sjöng för henne och efter ett tag så somnade hon faktist! Det var en helt fantastisk känsla och jag är en superstolt mamma!
 
Igår blev min älskade lilla flicka 9 månader gammal! Tänk att vi nu har haft henne är hos oss lika länge som hon bott i min mage! På ett sätt så känns det som att tiden går jättefort, hon var ju nyss en liten pytte plutt men samtidigt så känns det som att vi haft henne alltid, jag kan inte tänka mig hur det var när vi inte hade henne hos oss.
 
Minja badade hos sin mormor och morfar när hon besökte dom sist!
 
Igår var jag och Mini hos Anna och Bella. Vi fikade och lekte en massa. Bella är så himla snäll mot min lilla tjej, kramar och pussar på henne och visar henne alla sina leksaker!
"Mija Mija tiita, Mija heeej" Bella pratade en massa med Minja och drog med henne från ena stället till det andra =)
 
Världens bästa tjejer <3
 
Imorgonbitii ska jag köta till triangeln med min farfar, han ska handla något på Claes Ohlsson så då tänkte vi passa på att umgås lite med honom! Sen på eftermiddagen ska jag och Minja ner till Höllviken och mysa med Minjas mormor och morfar. Efter det funderar jag på att låta Mini stanna och själv ta en tur in till Malmö för några glas vin med vänner... Det lutar åt det iaf men vi får se vad jag känner för imorgon!


Kommentarer
William

Hej Minja !
Nu har Du varit på gubbdagis också.
Tack Josse för färdtjänst !

Premiär blomkål i micron , snabbt och gott med
salladslök i. Lufttorkad skinka från italien blev
pricken över i.

Ha nu en trevlig fortsättning på dagen , den kommer
aldrig igen !!!!

Gammelfarfar ! William

2012-11-09 @ 13:34:59
Sus

Du är grym Jossan! Det är klart du är en supermamma!!
Minja var säkert mogen för ett eget utrymme och då fungerar det :)
Hoppas det blir lika lätt i fortsättningen!
Nu ska vi krypa till kojs igen, pluppen har somnat i min famn :)
Kram

2012-11-10 @ 05:21:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0